måndag 14 november 2011

                                                         Hej på er!
Tänkte uppdatera min helg som varit och den har innehållit jobb,Dan Hylander och krupp men oxå en ledig söndag.Jobbade frukost på lördagen och Dan Hylander o c/o åt av min frukost ;)Myyyycket trevligt folk måste jag säga!Natten mellan lördag söndag så vaknade jag av att Mattias hade ett kruppanfall o hade svårt att andas......hatar dessa kruppanfall!!!Så det var bara att vira runt honom i täcket och ut och sätta oss på balkongen kl.halv fyra på morgonen.Själv var jag endast iförd i ett par trosor och en t-shirt men efter ca en halvtimme hade det släppt så pass att jag vågade gå in o klä på mig lite mer passande kläder.....brrrr,det var kallt!Hmm....där har vi kanske orsaken till att jag har ont i halsen idag!Söndagen så låg jag o Mattias på soffan heeela dagen och bara myste och vips!.......så var det måndag igen.Jobbade lunch och efter det lite personalmöte och vips!......så var det dax att hämta Mattias hos dagmamman.Nu sitter sonen och tittar på Emil och jag förtränger bort min trötthet och har slängt i en maskin tvätt och ska nu röja upp lite här hemma.Trött?!?Finns inte för en ensamstående och arbetande mamma......eller jo.....nääää......ja kanske;)Narkolepsi?!?Bara att acceptera och göra det bästa av saken och sluta vara bitter på John Blund.För John Blund ÄLSKAR mig och kommer ALLTID att göra.Han kommer aldrig lämna mig.Kramar till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar